در ديدار معاون توسعه دانشگاه با رئیس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان مطرح شد:
توسط: لوار ما
تاریخ: شهریور 28, 1403 زمان انتشار: ۹:۴۳ ب٫ظ کد خبر: 19239

افزایش ۲۶۵ درصدی اعتبارات مصوب استانی دانشگاه در سال ۱۴۰۳ و ثبت رکورد بی سابقه درصد افزایش اعتبارات استانی در تاریخ دانشگاه

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان به همراه مدیر بودجه و تعدادی از کارکنان مدیریت بودجه با رئیس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان کرمان، امروز چهارشنبه 28 شهریورماه، دیدار و گفتگو کردند.

پایگاه خبری تحلیلی لوار/ در این دیدار به رشد بی سابقه اعتبارات استانی دانشگاه در سال ۱۴۰۳ پرداخته و بیان شد که در سال ۱۴۰۳ اعتبارات مصوب استانی، ۲۶۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت و ۱۴۸۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی (غیر از معادن) برای دانشگاه مصوب شد که در تاریخ دانشگاه بی سابقه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این دیدار خاطرنشان کرد: خوشبختانه با رایزنی های فشرده و متعدد با فرمانداران، پیگیری مجدانه رئیس محترم دانشگاه از مجموعه استان و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، پایه اعتبارات استانی دانشگاه در سال ۱۴۰۳ اصلاح و به واقعیت نزدیک شد.

دکتر سیدمیثم موسوی در این دیدار، خواستار تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات مصوب توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان شد.

دکتر موسوی، با بیان اینکه این افزایش اعتبارات استانی، غیر از اعتبارات معادن می باشد، اظهار امیداوری کرد که اعتبارات معادن نیز در سال ۱۴۰۳ در حد واقعیت، مصوب شود تا به رفع نیازهای حیاتی و مهم بهداشتی و درمانی مناطق تحت پوشش دانشگاه، کمک شایانی شود.

گفتنی است اعتبارات استانی صرفاً در حوزه تقویت زیرساخت های فیزیکی و تامین و تجهیز مراکز، هزینه می شود و از ابتدای سال ۱۴۰۳، دیدارهای متعددی با فرمانداران و مسئولین کمیته های برنامه ریزی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه انجام شد.