توسط: لوار ما
تاریخ: آگوست 15, 2022 زمان انتشار: 9:08 ق.ظ کد خبر: 12452

اجرای طرح پیشگیری از سرقت خرما در جیرفت

 سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت از اجرای طرح پیشگیری از سرقت خرما با همکاری باغداران در این شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما،  سرهنگ”عزت الله عبدلی نسب ” گفت: با توجه به وقوع سرقت محصول خرما در سالهای گذشته در حوزه شهرستان جیرفت، اجرای طرح پیشگیری از سرقت خرما با همکاری باغداران در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در این طرح، باغداران جهت پیشگیری از سرقت محصول خرمای باغهای خود که فاقد دیوار و حفاظ لازم هستند، بایستی در بازه زمانی یک ماهه برداشت محصول خرما، نسبت به گماردن نگهبان دارای صلاحیت جهت پیشگیری از سرقت در باغهای خود اقدام تا با گشت زنی مداوم از وقوع سرقت پیشگیری کنند.
این مقام پلیس تصریح کرد: همچنین در اجرای این طرح، راه اندازی گشت های محسوس و نامحسوس پلیس و استفاده از گشت های رضویون بسیج از جمله اقداماتی است که در راستای پیشگیری از سرقت محصول خرما در سطح شهرستان در حال اجرا است.
سرپرست انتظامی شهرستان جیرفت در پايان به باغداران توصیه کرد : بهتر است محصولات کشاورزی خود را به صورت روزانه به سردخانه انتقال و از نگهداری آن در باغ های کشاورزی خودداری کنند و از انجام معامله با افراد ناشناس و نامعتبر و از ارائه هرگونه اطلاعات محصول خود و دیگران به افراد غیرمسئول خودداری کنند.