معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:
توسط: لوار ما
تاریخ: مارس 2, 2018 زمان انتشار: 8:51 ب.ظ کد خبر: 1190

آزمون پذیرش بهورز در جنوب کرمان با شرکت ۶۷۶ داوطلب برگزار شد/تصاویر

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: آزمون پذیرش بهورز در جنوب کرمان با شرکت ۶۷۶ داوطلب برگزار شد.

به گزارش لوار جنوب، دکتر سید فریدون افضلی صبح امروز در حاشیه برگزاری ازمونهای بهورزی در جنوب کرمان اظهار داشت: آزمون پذیرش بهورز در جنوب کرمان در دو حوزه امتحانی شهرستانهای جیرفت و کهنوج برگزار شد.

وی افزود: این آزمون در شهرستانهای جیرفت و عنبر آباد ساعت ۸ صبح امروز در دو حوزه مرکز تحقیقات علی آباد سازمان با شرکت متقاضیان جیرفت و عنبراباد و سالن اجتماعات دانشگاه ازاد کهنوج با حضور داوطلبان شهرستانهای رودبار جنوب ،قلعه گنج، منوجان، فاریاب و کهنوج برگزار شد.

افضلی تصریح کرد: آزمون پذیرش بهورز در جنوب کرمان با شرکت ۶۷۶ داوطلب برای ۱۱۴ پست بهورزی از طریق آزمون عمومی وتخصصی به رقابت پرداختند.

وی افزود: در راستای تامین بهورز مورد نیاز منطقه در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت سه مرکز اموزش بهورز در شهرستانهای جیرفت، کهنوج و رودبار وجود دارد.

دکتر افضلی یادآور شد: پستهای مصوب بهورزی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۹۳۴ نفر و تعداد بهورزان شاغل ۵۳۴ نفر است که در حال حاضر ۱۱۱ بهورز در مراکز بهورزی دانشگاه در حال تحصیل هستند.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز از کمبود ۲۸۹ بهورز در منطقه خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۱۴ پست جهت ازمون امروز اعلام شده و ۱۷۵ پست بهورزی بلاتصدی می ماندکه ان شاالله در سال اینده از طریق ازمون پذیرش میشوند