توسط: لوار ما
تاریخ: ژوئن 27, 2018 زمان انتشار: 8:09 ب.ظ کد خبر: 2429

وضعیت کارخانه نیلی صنعت عنبرآباد به کجا رسید؟/ بازدید سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از این کارخانه/ تصاویر+جزئیات

بازدید و تشکیل جلسه رفع موانع تولید پروژه نیلی صنعت در محل طرح با حضور سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و چند نفر از مسئولین انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی لوار ، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و معاون امور صنایع این سازمان از روند تکمیل کارخانه نیلی صنعت واقع در ناحیه صنعتی شهرستان عنبرآباد بازدید کردند.

مهندس مروجی فرد همچنین در محل کارخانه جلسه ای با حضور سرمایه گذار طرح، فرماندار شهرستان عنبرآباد، معاون شرکت شهرک های صنعتی استان و رئیس نمایندگی شرکت شهرک های صنعتی جنوب کرمان جهت رفع موانع پیش روی این طرح مهم صنایع غذایی منطقه برگزار و از نزدیک روند تکمیل کارخانه را بررسی کرد.

وی در این خصوص گفت: این کارخانه جزو بزرگترین کارخانه های صنایع غذایی جنوب شرق کشور می باشد که اکنون با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در حال تکمیل بوده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی ضمن اشاره به حل مشکل تسهیلاتی این کارخانه بزرگ، گفت: تاکنون مبلغی بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی فاز ابتدایی به این طرح پرداخت شده است.

مهندس مروجی فرد اظهار داشت: سرمایه گذاری کامل این طرح بالغ بر ۵۱۰ میلیارد ریال می باشد که تاکنون ۳۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: این طرح پس از تکمیل فاز ابتدایی توانایی ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم را دارد. همچنین پس از تکمیل سه فاز برای ۵۱۴ نفر اشتغالزایی خواهد کرد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان همچنین گفت: با پرداخت این تسهیلات سه فاز ابتدایی این کارخانه بزرگ که شامل تولید رب گوجه فرنگی با ظرفیت ۵۰۰ تن، سورتینگ و بسته بندی خرما با ظرفیت ۵۰۰۰ تن و سردخانه با ظرفیت ۵۰۰۰ تن، در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

شایان ذکر است راه اندازی این کارخانه کمک شایانی در جهت حل مشکلات کشاورزی منطقه از طریق فرآوری محصولات و همچنین تولید ارزش افزوده بیشتر با بسته بندی آنها خواهد کرد.