مدیر موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت، خبر داد:
توسط: لوار ما
تاریخ: اکتبر 6, 2019 زمان انتشار: 7:41 ق.ظ کد خبر: 6175

دهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت در جیرفت برگزار می‌شود

حمدالله فاریابی، گفت: هم زمان با گام دوم انقلاب و به مناسبت سال روز تبعید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دوران ستم شاهی به شهرستان جیرفت، موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت، دهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت را برگزار می کند.

« حمدالله فاریابی » در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی لوار گفت: هم زمان با گام دوم انقلاب و به مناسبت سال روز تبعید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دوران ستم شاهی به شهرستان جیرفت، موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، دهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت را برگزار می کند.
مدیر موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت، با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، بیان داشت: این جشنواره به منظور گسترش و توسعه فرهنگ ولایی، ایثار و شهادت، تلاش در راستای شناخت ویژگی های شخصیتی علمی و مذهبی امام راحل و مقام معظم رهبری، برنامه ریزی جهت غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان و نیز ایجاد هماهنگی و انسجام بین نیروهای ارزشی و ولایتمدار در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی برگزار می شود.
وی، اظهار داشت: متن اشعار باید با موضوع های ولایت و رهبری و ایثار و شهادت باشد و هر شاعر می تواند در هر بخش ۳ اثر را ارسال کند.
فاریابی، به شرایط شرکت در جشنواره شعر فارسی یادمان ولایت اشاره کرد و افزود: تمامی گروه های سنی، مجاز به شرکت در این جشنواره هستند و می توانند آثار خود را به شکل حضوری، پست سفارشی، ایمیل و یا از طریق پیام رسان واتس آپ به دبیرخانه جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت ارسال کنند.


مدیر موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت، ابراز داشت: علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره، فرصت دارند که آثار خود را تا (۴ آبان) به دبیرخانه جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت تحویل دهند.
وی، اضافه کرد: آثار توسط داوران جشنواره مورد بررسی قرار گرفته و آثار برگزیده در (۱۱ آبان) سال جاری اعلام می شود.
فاریابی، عنوان داشت: از برگزیدگان بخش های شعر ولایت و رهبری و ایثار و شهادت در مراسم اختتامیه این جشنواره که سه شنبه (۱۸ آبان) بعد از نماز مغرب و عشا در بولوار معلم، سالن اجتماعات ابرار شهر جیرفت برگزار می شود، با اهدا لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل می شود.
مدیر موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت، اظهار داشت: در هر بخش به نفرات اول تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۲۵ میلیون ریال، نفرات دوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال و به نفرات سوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ میلیون ریال اهدا می شود.

وی، به برخی از فعالیت های فرهنگی موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت در سال جاری در جنوب کرمان، اشاره کرد و افزود: خورشیدهای مکرر ( نشست ادبی با محوریت شعر اهل بیت)، برگزاری مسابقه های کتاب خوانی، انشا نویسی، نقاشی، کارگاه آسیب های اجتماعی و نظام آموزشی و نیز کارگاه گام دوم انقلاب و جوانان از فعالیت های فرهنگی این موسسه است.
فاریابی، در پایان، بیان داشت: در هر کدام از این رشته ها پس از بررسی آثار به نفرات برگزیده جوایز و هدایای ارزشمندی اهدا می شود.
شایان ذکر است؛ علاقمندان شرکت در دهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۳۴۴۳۳۱۱۰۲۲ – ۰۹۹۱۳۸۴۲۳۴۳ تماس برقرار کنند.

و نیز جهت ارسال آثار خود به دبیرخانه این جشنواره می توانند به روش های زیر اقدام کنند:
از طریق پیام رسان واتس آپ به شماره ۰۹۱۴۰۴۲۲۵۰۵

و یا با مراجعه به آدرس اینترنتی velaya.farhang.gov.ir

یا از طریق پست الکترونیکی yademanevelayat@Yahoo.com

و یا آثار خود را به موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت به آدرس، کرمان – جیرفت – مصلی – ساختمان موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت – دبیرخانه دهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت و کد پستی ۷۸۶۱۶۱۶۰۶۹ ارسال کنند.

پایان پیام/