چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
توسط: لوار ما
تاریخ: سپتامبر 28, 2019 زمان انتشار: 2:31 ب.ظ کد خبر: 5929

همایش سنگر‌سازان بی‌سنگر در جیرفت برگزار شد/ ۱۲تصویر

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس هفدهمین همایش سنگر‌سازان بی‌سنگر جنوب استان کرمان در جیرفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار، صبح امروز به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور حجت‌الاسلام روح‌الله شاهمرادیان معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه وزارت جهاد کشاورزی و یحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی هفدهمین همایش سنگر‌سازان بی‌سنگر جنوب استان کرمان در جیرفت برگزار شد.

در این همایش روح‌الله حجت‌الاسلام شاهمرادیان معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه امیدوارم ما با رفتار و کردارمان بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم اظهار داشت: اگر ایمان در نگرش ما نهادینه نشود، نمی‌تواند کار جهادی خلق کند و اثر بخشی بلند‌مدت داشته باشد.

وی با بیان اینکه رهبری در تمام فرمایشات خود نگرش تمدنی با عملکردی به سمت احیای تمدن بشری برای تکامل در همه عرصه‌ها را دارند گفت: از نکات اساسی تمدن فرهنگ، مدیریت جهادی است که شهیدان بزرگوار در دفاع مقدس این مهم را خلق کرده‌اند.

معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه نگاه ما باید به همه مقوله‌ها فرهنگی باشد افزود: توکل بر خدا تمام جنبه‌های زندگی ما را پوشش می‌دهد و باید به این مهم توجه داشته باشیم و آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم چرا که شهدا اینگونه بودند.

خبر: تسنیم