بخشدار مرکزی جیرفت تاکید کرد:
توسط: لوار ما
تاریخ: فوریه 26, 2018 زمان انتشار: 8:18 ب.ظ کد خبر: 1128

نظارت بیشتر دهیاران بخش مرکزی جیرفت در روستاها / خدمت‌رسانی ‌به مردم افزایش یابد


به گزارش لوار جنوب، منصور نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت از آمادگی دهیاران این بخش جهت استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: به دهیاران تاکید نموده ایم خدمت‌رسانی در ایام عید نوروز به مردم افزایش یابد.
منصور نعمتی به خبرنگار ما گفت: با مدیریت و تلاش فراوان دهیاران ، شوراهای اسلامی و همکارانمان در بخشداری ،کارهای خوب و رضایت بخشی در سطح روستاها صورت گرفته است و عملکرد دهیاران این بخش در سال ۹۶ رضایت بخش بوده است و جای قدردانی دارد.
نعمتی عنوان کرد: دهیاران به عنوان نماینده عالی دولت در روستاها ، باید تمام امور روستا را زیر نظر داشته باشند و نظارت کنند.
وی ادامه داد: دهیاران گرامی این بخش با توجه به ایام نوروز و حضور میهمانان نوروزی در روستا ، حداکثر همکاری را با میهمانان داشته باشند و مکان هایی را برای اسکان آنان در نظر گیرند.
وی افزود: بوم‌گردی هم از مسائلی است که می‌تواند در ایام نوروز مورد توجه باشد و می‌توان روستائیان را به استفاده از این خانه‌ها و پخت غذاهای محلی در ایام نوروز سوق داد.
بخشدار مرکزی جیرفت از نظارت بر نانوایی ها، سوپرمارکت ها، مکان های عمومی ،نظارت بر کرایه های خودروهای شخصی و… گفت و افزود: دهیاران با هماهنگی شوراها، جلوی تخلفات احتمالی در روستا را گرفته و هرگونه تخلف را به کشیک هایی که در این اداره خواهیم داشت گزارش نمایند تا برخورد شود.
نعمتی تصریح کرد: چند اتفاق همیشه در تعطیلات نوروزرخ می دهد و آن تصرف اراضی دولتی ، ساخت و ساز غیرمجاز و تصرف حرائم عمومی است ، که می طلبد با نظارت دقیق دهیاران جلوی این بی قانونی ها و تصرفات گرفته شود.
وی همچنین در مورد توزیع نهال های فاقد گواهی سلامت گفت: به هیچ عنوان نهالی که فاقد گواهی سلامت باشد نباید توزیع و کاشته شود.
وی با بیان اینکه نظافت و پاکیزگی روستاها در اولویت قرار دارد گفت: در اول همه روستاها یک بنر خوش آمد گویی به میهمانان نوروزی نصب و همچنین شماره تلفن دهیار جهت هرگونه همکاری و راهنمایی درج میگردد.
بخشدار مرکزی جیرفت در پایان با آرزوی سالی پر از خیر و برکت و سلامتی، از مردم منطقه خواست: در سفرهای خود حداکثر رعایت در رانندگی را داشته باشند که خدای نکرده شادی آنها به غم تبدیل نشود