فرماندار جیرفت:
توسط: لوار ما
تاریخ: ژانویه 21, 2019 زمان انتشار: 9:14 ب.ظ کد خبر: 4295

محقق شدن امنیت پایدار در جنوب کرمان در سایه ی وفاق و همدلی دستگاههای اجرایی

فرماندار جیرفت گفت: تامین امنیت، اولویت نخست دولت تدبیر و امید در جنوب استان کرمان بوده که در سایه وفاق و همدلی دستگاه ها اجرایی شاهد امنیت پایدار در این منطقه هستیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار، احمد امینی روش در آئین آغاز بهره برداری رسمی از خط انتقال گاز کهنوج – جیرفت و گازرسانی به شهرهای جیرفت، نرماشیر و فهرج و گازرسانی به ۷۸ روستا و شهرک صنعتی جنوب استان کرمان افزود: در ادامه راه توسعه جنوب استان کرمان، آرامش سیاسی از ابتدای کار دولت برای اجرایی و عملیاتی شدن پروژه های دولت پیگیری و محقق شده است.
وی ادامه داد: با وجود تمام محدودیت ها و کمبود اعتبارات، هیچ پروژه ای در این شهرستان تعطیل نشده و به کارگاه راه سازی تبدیل شده است.
وی با اشاره به خدمات انجام شده در بخش های بهداشت و درمان، مسکن، پروژه های آب، برق و مخابرات و غیره عنوان کرد: در ابتدای کار دولت، کرمان را با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تحویل گرفتیم و امروز اعتبارات تملک دارایی این استان به ۱۲۰ میلیارد تومان است.
امینی روش ادامه داد: امروز در این دولت زنجیره صادرات محصولات زمینی در این شهرستان فراهم شده و صادرات محصولات کشاورزی از این استان شکل گرفته است.
وی با بیان اینکه زیرساخت های جیرفت یکی پس از دیگری تکمیل شده است، گفت: ۴۳ اداره کل، سازمان و نهاد خدمات رسانی به هفت شهرستان جنوبی را انجام می دهد.
فرماندار جیرفت یادآور شد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در پنج ماه آینده پنج کارخانه فراوری مس در این شهرستان افتتاح می شود.
امینی روش ادامه داد: ضریب نفوذ شبکه های دیجیتالی در ابتدای دولت یازدهم در جنوب استان کرمان صفر بوده که در حال حاضر به بالای ۹۰ درصد رسیده است.
وی با اشاره به اینکه خشکسالی ۲۵ سال بر ما تحمیل شده است، اظهار داشت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت به مردم جنوب استان کرمان یکی از نیازهای این شهرستان ها به شمار می رود.

منبع: ایرنا