توسط: لوار ما
تاریخ: دسامبر 5, 2019 زمان انتشار: 5:19 ب.ظ کد خبر: 6859

مجموعه داستان باغ پنج انگشت رونمایی شد/ تصاویر

هم زمان با سومین روز از هفتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان، مجموعه داستان باغ پنج انگشت به نویسندگی و کوشش کیوان براهام رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار، در صبح سومین روز از برنامه های بخش جنبی هفتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان، مربیان مهدکودک های سطح شهرستان جیرفت کودکان را به منظور بازدید از نمایشگاه کتاب و شرکت در ویژه برنامه کودک به هفتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان آوردند، در ویژه برنامه کودک، نمایش کودکانه «همراهی با کتاب»، توسط گروه هنری گدروزیا اجرا شد.

و در عصر سومین روز از سری برنامه های بخش جنبی هفتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان، تئاتر خیابانی با موضوع کتاب کاری از گروه تئاتر صبا اجرا شد.
در دومین برنامه از این روز، نشست تخصصی شعر جنوب کرمان با حضور جمعی از شعرا به همراه رونمایی از کتاب باغ پنج انگشت اثر کیوان براهام برگزار شد.
این کتاب مشتمل بر ۱۲۶ صفحه و مجموعه ای از داستان های ۳۱ نویسنده جنوب کرمانی است.
در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی از کتاب باغ پنج انگشت، «سید حسین طیبی»، گفت: شعر تجلی افکار و اندیشه های شاعران است و می تواند در جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد و نشاط، آرامش و پویایی را هدیه و ارمغان آورد.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، افزود: شاعران و نویسندگان جنوب کرمان با توجه به توانمندی های خود در هنر شاعری صاحب آثار ارزشمندی هستند و توانسته اند در جشنواره های کشوری و استانی حائز رتبه های برتر شوند.
وی، خاطرنشان کرد: جمع آوری داستان های نویسندگان جنوب کرمان در قالب کتابی به نام باغ پنج انگشت اثری از کیوان براهام نمونه ارزشمندی است که می تواند گام موثری برای این باشد که در آینده شاهد جمع آوری آثار بیشتری از شعرا و نویسندگان جنوب کرمان باشیم.

l