به همت انجمن سینمای جوان کرمان:
توسط: لوار ما
تاریخ: آوریل 26, 2022 زمان انتشار: 7:59 ق.ظ کد خبر: 11279

سومین پاتوق فیلم کوتاه کرمان در تماشاخانه پارس برگزار شد/ ۴۸تصویر

مدیر انجمن سینمای جوان استان کرمان گفت: پاتوق فیلم کوتاه کرمان بعد از دوسال وقفه به دلیل بیماری کرونا، فصل جدید آن در تماشاخانه هتل پارس کرمان آغاز شده است و امروز 5اردیبهشت ماه 1401، سومین نشست این پاتوق با استقبال خوبی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، عبدالرضا میرحبیبی با بیان اینکه رویدادهای اینچنینی مثل پاتوق فیلم کوتاه، تماشای فیلم های برتر ایران است که در جشنواره های مختلف کشوری و بین المللی حائز رتبه شده اند، گفت: در کنار نمایش این فیلم ها تولیدات فیلم کوتاه و بلند بچه های کرمان نیز نمایش داده می شود و بعد از نمایش فیلم ها، بحث در موضوعات و مشاغل مختلف سینمایی نظیر صدابرداری، بازیگری، تدوین و… شکل می گیرد و در شاخه های مختلف سینمایی به بحث و گفتگو می نشینیم.
وی افزود: البته بحث ما در پاتوق فیلم کوتاه بیشتر نقد و بررسی فیلم ها نیست و بیشتر انتقال تجربه آن بازیگر یا کارگردان است و رویکرد آموزشی دارد.
میرحبیبی تصریح کرد: از جمله کارهایی که در سال جاری در سینمای جوان کرمان انجام گرفت، برگزاری سه پاتوق فیلم کوتاه در فصل جدید انجمن بود که پاتوق فیلم اول، نمایش فیلم کوتاه ماهکان به نویسندگی و کارگردانی حسام حسینی و عباس حسین زاده بود که نشست بررسی و انتقال مفاهیم و تجربه با حضور این افراد برگزار شد.
وی افزود: این فیلم از تولیدات انجمن سینمای جوانان کرمان و از مصوبات شورای پیچینگ است که توانسته موفقیت های مختلفی در جشنواره های کشوری و بین المللی پیدا کند.
مدیر انجمن سینمای جوان استان کرمان گفت: نشست دوم پاتوق فیلم کوتاه با حضور حسین جمشیدی گوهری، تدوینگر سینما و فیلم کوتاه برگزار شد که از جمله کارهایی که می شود از وی نام برد تدوین فیلم های آتابای، لاتاری و فیلم در حال اکران موقعیت مهدی است که حائز رتبه و کاندید دریافت جایزه سیمرغ شده است.
عبدالرضا میرحبیبی ادامه داد: عصر دوشنبه ۵اردیبهشت ۱۴۰۱ نیز پاتوق سوم فیلم کوتاه با استقبال خوب هنرمندان و با حضور نادر فلاح بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون برگزار شد که این نشست با نمایش دو فیلم کوتاه که وی بازیگر نقش اصلی این آثار بود همراه بود.