پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در دیدار با خانواده شهید دهقانپور:
توسط: لوار ما
تاریخ: جولای 7, 2018 زمان انتشار: 7:09 ق.ظ کد خبر: 2540

روحیه بالای خانواده معظم شهدا بزرگترین درس برای ماست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار، به همت دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به همراه امام جمعه جیرفت، دکتر حمزه نماینده مردم ۵شهرستان جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی، رئیس بنیاد شهید جیرفت، معاونان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و جمعی از کارکنان دانشگاه با خانواده شهید دهقانپور که فرزند شهید خانم دکتر دهقانپور نیز از اعضای هیئت علمی دانشگاه است، دیدار کردند.

در این دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به مقام والای شهدا و جایگاه ویژه خانواده شهدا اظهار داشت: هر آنچه در نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم به برکت خون شهداست و روحیه بالای خانواده معظم شهدا بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می کند.

دکتر اصغر مکارم افزود: تکریم و تجلیل خانواده شهدا مایه افتخار مسئولین است.

وی بیان کرد: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی‌های شهدای والامقام و از خود گذشتگی آنها حاصل شده است.

حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه جیرفت نیز در این دیدار اظهار داشت: اقتدار نظام به برکت خون شهدا حفظ شده است و هر چه دشمنان تلاش کردند به نظام ما صدمه بزنند نتوانستند و خون شهدا نظام را چه در دوران جنگ تحمیلی و چه امروز که جنگ اقتصادی و فرهنگی است، حفظ کرد.
در این دیدار از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به این خانواده گرامی لوح تقدیری به رسم یادبود اهدا شد.