فرماندار جیرفت :
توسط: لوار ما
تاریخ: آگوست 11, 2018 زمان انتشار: 8:24 ق.ظ کد خبر: 2865

خبرنگاری، تعهد از خودگذشتگی و شجاعت است

به گزارش لوار، احمد امینی روش روز پنج شنبه در دیدار با خبرنگاران ایرنا ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی افزود: با توجه به شرایط سخت امروز جامعه، رسانه ها وظیفه خطیری دارند که باید در مقابل هجمه های رسانه های دشمن ایستادگی و نقشه های آن ها را خنثی کنند.
وی بیان کرد: دشمن با بی اعتماد کردن مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی دنبال براندازی نظام است از این رو همه باید هوشیار باشند.
فرماندار جیرفت گفت: ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی شرایط بسیار سختی را نسبت به امروز گذرانده است از این رو دشمنان بدانند این انقلاب به سهولت به دست نیامده که به این سادگی از دست برود.
امینی روش تصریح کرد: امروز نظام در شرایط مطلوبی قرار دارد و انتظار می رود رسانه ها این فضا را امید بخش برای جامعه جلوه دهند چرا که کالاهای اساسی به اندازه کافی ذخیره شده و در زمینه ارز هم هیچ مشکلی نداریم.
وی اظهار داشت: مردم تحت تاثیر پمپاژ رسانه های خارجی قرار نگیرند چرا که این رسانه ها با هدف براندازی نظام حرکت می کنند.
امینی روش ادامه داد: تحت هر شرایطی از این بحران عبور می کنیم و در این مسیر نیاز به وحدت و تلاش بیشتر مسئولان، اصحاب رسانه و مردم داریم.
وی از عملکرد مجموعه ایرنا در پوشش اخبار جنوب کرمان قدردانی کرد و گفت: واقعا شغل خبرنگاری جزو مشاغل سخت است و این مساله بیانگر حساسیت این فعالیت است.
فرماندار جیرفت افزود: خبرنگاری، تعهد از خودگذشتگی و شجاعت است و خبرنگاران با شهامت خود در دوران دفاع مقدس و پس از این دوران تاکنون دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند و امروز هم که کشور در شرایط خاص قرار گرفته همچون گذشته این وظیفه خطیر را انجام می دهند.
فرماندار جیرفت و جمعی از مسئولان محلی به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی از دفتر ایرنا در جیرفت دیدن کردند.