توسط: لوار ما
تاریخ: آگوست 14, 2019 زمان انتشار: 9:24 ق.ظ کد خبر: 5462

جشن روزخبرنگار با طعم اعتراض به انتقال آب هلیل رود / ۶۸تصویر

جشن روز خبرنگار در جنوب کرمان با طعم اعتراض به انتقال آب هلیل رود و عدم برگزاری نشست خبری استاندار کرمان در جیرفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان،سیدحسین طیبی و دکتر رامین افتخاری معاونین این اداره کل، ابوذرعطاپورفرماندار شهرستان جیرفت، مهندس مروجی مدیرکل صمت جنوب کرمان، دکترتقی زاده مشاور استاندارکرمان ومدیر کل روابط عمومی استانداری، مهندس ابوسعیدی معاون سیاسی فرمانداری جیرفت، مهنی بخشدار بخش ساردوئیه، سعید سالارگنجی رئیس کانون بسیج هنرمندان و خبرنگاران جنوب کرمان در مجتمع آرمین دلفارد برگزار شد.
در این دورهمی صمیمی خبرنگاران ضمن بیان خاطراتی از سالهای کاری خود، کمتر خواسته ای برای خود داشتند، همه آنها خود را جزئی از یک جامعه بزرگ روزنامه‌نگار و دغدغه مند می‌دانستند که مهمترین دغدغه آنها در این مراسم اعتراض نسبت به انتقال آب هلیل رود و عدم برگزاری نشست خبری استاندار کرمان جناب اقای دکتر فدایی در جمع خبرنگاران جنوب کرمان از زمان تصدی پست استانداری تاکنون بود که دکتر تقی زاده مدیرکل روابط عمومی استانداری قول مساعد جهت یک نشست خبری با استاندار کرمان در جنوب را داد.
از حاشیه های این مراسم نیز، فراموش شدن نام برخی مدیران مسئول و خبرنگاران برای تقدیر نامه بود که کام این میهمانان خبرنگار را تلخ کرد.
این جشن به همت استانداری کرمان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، فرمانداری جیرفت و خانه مطبوعات جنوب کرمان با حضور بیش از صدخبرنگار، سردبیر و مدیرمسئول در مجتمع آرمین دلفارد با اجرای تئاتر، موسیقی، شعرخوانی، سخنرانی و…برگزار شد.