همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س)
توسط: لوار ما
تاریخ: فوریه 28, 2019 زمان انتشار: 12:09 ق.ظ کد خبر: 4506

جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار، همزمان با گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه(س)و روز زن جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت توسط بسیج دانشجویی دانشگاه و با همکاری کانونهای مهدویت و خیرین لبخند با حضور رئیس دانشگاه دکتر مکارم، معاون دانشجویی مهندس مشایخی، حجت الاسلام شاهرخی و حجت الاسلام مشایخی نهاد رهبری و … و حضور پرشور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در تالار فاطمیه این دانشگاه با برنامه های شاد و متنوع برگزار شد.
🔻دکتر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آیین ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س)و روز زن اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) علی رغم عمر کوتاه به لحاظ ویژگیهایی که داشتند، جایگاه بزرگی در بین اهل بیت(ع)دارد و هر یک از نامهای این بانوی دو عالم نشان از خصیصه و منشی در ایشان است که برای مردان و زنان همه اعصار الگو است.
وی با اشاره به جایگاه و اهمیت خانواده در اسلام افزود: ازدواج و تشکیل خانواده همواره در اسلام مورد تأکید بوده و به عنوان فریضه به آن توجه میشده و امروز هم نباید مشکلات اقتصادی مانعی برای این امر مقدس بدانیم و آنرا به تأخیر انداخت.
دکتر مکارم با بیان اینکه نظام مکلف به فراهم نمودن، زمینه ازدواج و تشکیل خانواده جوانان است، تصریح کرد: سعادت و موفقیت با پشت سر گذاشتن، سختی و مشکلات حاصل می شود، همانطور که ملت ایران با سالها دشمنی و استکبار مبارزه کرد و یک وجب از خاک خود را از دست نداد و امروز با پشتوانه خون شهدا مقتدر و سربلند است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:قانون استکبار استفاده از منابع دیگران است و ما برای پیشرفت و توسعه نیازمندیم در نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم و از سختی ها و مکر دشمن هراس نداشته باشیم.
مکارم با بیان اینکه بیانیه روشنگرانه مقام معظم رهبری نوید دهنده عبور از این برهه و داشتن آینده ای روشن است، خاطرنشان کرد: شما جوانان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم باید هوشیار انه با نقشه های دشمنان برخورد کنید.