توسط: لوار ما
تاریخ: مارس 5, 2019 زمان انتشار: 8:35 ق.ظ کد خبر: 4524

تمدن جیرفت مورد علاقه ژاپنی‌ها قرار دارد

در دیدار استاندار کرمان با مدیران گردشگری ژاپن مطرح شد
برقراری پرواز بین کرمان – ژاپن/تمدن جیرفت مورد علاقه ژاپنی‌ها قرار دارد
استاندار کرمان گفت: پیشنهادهایی از سوی مدیران گردشگری ژاپن مطرح شد که بررسی و برقراری پرواز بین کرمان و ژاپن را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار، محمدجواد فدایی عصر دیروز در دیدار با تعدادی از مدیران صنعت گردشگری ژاپن اظهار داشت: مدیران گردشگری ژاپن گزارشی از مشاهدات خود از استان کرمان را به مسؤولان کشور خود ارائه دهند تا آگاهی آنها درباره این استان به‌روز شود.

وی ابراز داشت: امیدوارم حضور مدیران گردشگری ژاپن در کرمان شروع خوبی برای تقویت گردشگری بین کرمان و ژاپن باشد.

استاندار کرمان ادامه داد: پیشنهادهایی که از سوی مدیران گردشگری ژاپن مطرح شد را بررسی می‌کنیم و به دنبال برقراری پرواز بین کرمان و ژاپن هستیم و مسائل مربوط به درجه کرمان در ژاپن را برای ورود گردشگران بیشتر به این استان دنبال می‌کنیم.

در این جلسه همچنین رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان از علاقه ژاپنی‌ها به تمدن جیرفت خبر داد.

مهدی سیاوشی ادامه داد: تورهای ژاپنی از سال گذشته وارد استان کرمان شده‌اند و تاکنون ۱۲ تور از گردشگران ژاپنی به استان سفر کرده‌اند و تمدن جیرفت مورد علاقه ژاپنی‌ها قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: مدیران صنعت گردشگری ژاپن از بندرعباس وارد ایران شده‌اند و سپس به قلعه‌گنج، جیرفت و شهداد سفر کرده‌اند و به سایر نقاط استان کرمان هم می‌روند