به مناسبت هفته نیروی انتظامی:
توسط: لوار ما
تاریخ: اکتبر 5, 2019 زمان انتشار: 2:17 ب.ظ کد خبر: 6125

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی جیرفت/ ۴۶تصویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، صبح امروز آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان جیرفت برگزار شد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در آیین صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت اظهارداشت: دوام، بقا و ثبات هر کشوری بسته به امنیت حاکم آن کشور است.

کمالی پور با بیان اینکه در احادیث هم امنیت یکی از ارکان اثر گذار تعریف شده است، تصریح کرد:  اقتصاد، فرهنگ، سیاست هیچکدام بدون امنیت معنا و مفهوم پیدا نمی کنند.

وی عنوان کرد: هیچ کدام از مشکلات کمی و کیفی نظامی ها نتوانسته در ایجاد امنیت خلئی ایجاد کند.

وی اظهارداشت: همه ما راهی را شروع کردیم که در این مسیر جز اتحاد در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت نمی کنیم.

کمالی پور عنوان کرد: هر سخن تفرقه انگیز که مردم را متزلزل کند حرف دشمن است و ما نباید به آن توجه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید مواظب ابلیس های زمان خود باشیم تعدادی ماموریت داند  در این مسیر حرکت کنند نباید اجازه دهیم آرامش و امنیت ما را بهم بزنند.

کمالی پور عنوان کرد: باید جلو مسائل تفرقه انگیز گرفته شود نباید اجازه داد اختلافات در این منطقه گریبانگیر مردم شوند.

وی بیان کرد: امروز ما بیشترین مشکل اشتغال در جنوب کرمان داریم این نتیجه اختلاف های گذشته بوده است دیگر نباید اجازه دهیم این مشکل همچنان ادامه داشته باشد و مردم را متضرزر کند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل زمین های نیروی انتظامی پرسنل نظامی شهرستان جیرفت خل می شود.

ابوذر عطا پور وزیری فرماندار جیرفت  نیز در این آیین اظهارداشت: مهم تر از امنیت احساس امنیت است که در جنوب کرمان این احساس به خوبی حسین شود.

وی خاطرنشان کرد: جنوب کرمان امنیت خود را مدیون تمامی سربازان همیشه در صحنه این منطق است که با جان و دل در حال تلاش هستند.

حجه الاسلام والمسلمین امین کمالی جانشین ولی فقیه در استان کرمان در آیین صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت اظهارداشت: نیروی انتظامی ماموریت امنیت و توسعه امنیت دارد باید این ماموریت مهم خود را به خوبی انجام دهد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی باید دین داری، خدا باوری و خدا محوری  را که سر لوحه کار هر مومنی است در زندگی خود نهادینه کنند.

حجه الاسلام والمسلمین کمالی بیان کرد: امروز نیروی انتظامی برای یک نیاز مبنایی جامعه تلاش می کنند که در قرآن از این مهم یاد شده است و آن چیزی نیست جز امنیت که مقوله اصلی و مهمی برای هر سرزمینی است.

وی خاطرنشان کرد: باید نیروهای مسلح ما در تراز اسلامی همراه با انقلاب اسلامی حرکت کنند و از هیچ تلاشی برای امنیت منطقه دریغ نکنند.

حجه الاسلام والمسلمین کمالی افزود: ما گرفتار تقابل جبهه حق علیه باطل هستیم ما می بینیم هر روز دشمن میدان را برای مقابله با ما اسلامی عوض می کند باید مواظب باشیم.

وی اظهارداشت: ما در جنگ هشت ساله دیدم که دنیا علیه ایران برخواست اما با وحدت و همدلی در این جنگ پیروز میدان شدیم و دشمن هیچ کاری نتوانست کند.

حجه الاسلام والمسلمین کمالی با بیان اینکه دشمنان منتظر فرصتی هستند که علیه ما اقدامی ناجوانمردانه داشته باشند، گفت: دشمن در فرصتی می خواهد به ما ضربه بزند و منتظر کوچک ترین فرصت است ما نباید چنین فرصتی برای آنها محیا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جنگ هشت ساله قرار بود نیم ساعته تمام شود اما با همدلی و همراهی مردم این جنگ هشت سال به طول انجامید.

حجه الاسلام والمسلمین کمالی عنوان کرد: امروز ما گرفتار جنگ فرهنگی هستیم و نیروی انتظامی باید مواظبت کنند با افکار دشمنان که می خواهند با تبلیغات این افکار را به جوانان ما القا کنند ما نباید اجازه دهیم چنین چیزی محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ما جنگ سیاسی و نیابتی، اطلاعاتی و اقتصادی  داریم که تا کنون در هیچ کدام از این جنگ با رهبری امام خامنه ای نتوانسته اند هیچ گونه عملکردی داشته باشند.

سرهنگ محمد رضایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت نیز در این آیین اظهارداشت:  امنیت نیاز لازم و ضروری همه جوامع است باید برای حفظ و بقای این مهم تلاش کنیم.

وی خاطرنشان: تا زمانی که جرم و جنایت وجود نداشته باشد پلیس هم وجود ندارد امروز پلیس با مولفه های اقتدار، عظمت، هوشمندی و غیره تلاش می کند و از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

محمد رضایی عنوان کرد: رهبری فرمودند من از نیروی انتظامی راضی هستم این نشان داده نیروی انتظامی کشور عملکرد خوبی داشته است.

وی خاطرنشان: موفقیت نیروی انتظامی این شهرستان حاصل همکاری و هماهنگی اعضای شورای تامین این شهرستان است.

در این آیین از خانواده های شهدای امنیت شهرستان تجلیل شد و همچنین از خانواده مرحوم حاج فرج الله سعیدی به عنوان خانواده نمونه نیروی انتظامی تقدیر شد.