پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد :
توسط: لوار ما
تاریخ: می 13, 2018 زمان انتشار: 8:39 ق.ظ کد خبر: 1946

 برج مراقبت فرودگاه جیرفت نیازمند تعمیر و بازسازی است/ در هفته دولت سال جاری گازرسانی به شهرستان جیرفت به بهره‌برادری می‌رسد

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با بیان اینکه پروازهای فرودگاه جیرفت از ۳ پرواز در هفته به ۶ پرواز افزایش پیدا کرده است، گفت: برج مراقبت فرودگاه جیرفت نیازمند بازسازی است.

وی با بیان اینکه پروازهای فرودگاه جیرفت افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: پروازهای این فرودگاه از ۳ روز در هفته به ۶ روز رسیده است که این نشان از ظرفیت‌های جنوب کرمان است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در صورت همراهی مردم نیز پروازها روزانه از یک پرواز به سه پرواز افزایش پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه فرودگاه جیرفت نیاز به توجه بیشتری از سوی مسئولان دارد، اظهارداشت: در بحث برج مراقبت این فرودگاه، نیاز به تعمیر و بازسازی دارد.

وی تصریح کرد: همچنین در روشنایی محوطه فرودگاه و نیروی انسانی در این فرودگاه مشکل است که می‌طلبد در این زمینه نیز توجه جدی شود.

کمالی‌پور با تاکید براینکه پله‌های توسعه شهرستان جیرفت در حال طی‌شدن است، گفت: با همدلی مردم شهرستان جیرفت و عنبرآباد این منطقه در حال توسعه است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری گازرسانی به شهرستان جیرفت به بهره‌برادری می‌رسد، گفت:  مردم از نعمت گاز در این منطقه بهره‌مند می‌شوند و خط ریل این منطقه نیز هفته آینده به مناقصه می‌رود.

منبع: تسنیم