با حضور مسئولان:
توسط: لوار ما
تاریخ: آگوست 4, 2018 زمان انتشار: 4:08 ب.ظ کد خبر: 2749

اولین کانون سلامت محله در کهنوج افتتاح شد/ تصاویر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، اولین کانون سلامت محله کهنوج با حضور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور، نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی، دکتر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در محله شیخ آباد کهنوج راه اندازی شد.
دکتر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این مراسم اظهار داشت: این سومین کانون سلامت محله است که در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت راه اندازی میشود، برنامه داریم حداقل در هر شهرستان در ابتدای کار سه کانون سلامت محله تشکیل شود.
وی با بیان اینکه کانونهای سلامت پل ارتباطی مردم و مسئولان در حوزه سلامت هستند که در محلی مانند مسجد و حسینیه که برای مردم قداست دارند و همواره محلی برای انجام فعالیتهای اجتماعی بزرگ بوده اند، افزود: کانون های سلامت محله با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و فرهنگسازی سلامت در فرد، خانواده، محله و جامعه تشکیل می شوند.
دکتر مکارم با بیان اینکه با توجه به اهمیت توسعه مشارکتهای مردمی در ارتقای سلامت جامعه اجتماعی کردن سلامت یکی از برنامه های وزارت بهداشت است، تصریح کرد: هر جا مردم حضور داشتند دستاوردهای یک برنامه قابل توجه خواهد بود که این موضوع در راه اندازی کانون های سلامت مد نظر است.