توسط: لوار ما
تاریخ: ژانویه 18, 2019 زمان انتشار: 3:48 ب.ظ کد خبر: 4253

ششمین نمایشگاه کتاب جنوب کرمان به‌کار خود پایان داد/تصاویر

ششمین نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان با حضور ۲۲۰ ناشر از سراسر کشور به‌کار خود پایان داد.

ششمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان با استقبال پرشور و بی‌نظیر مردم جنوب استان کرمان همراه بود و شامگاه جمعه به‌کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار،حسین اسحاقی مدیرکل ارشاد جنوب کرمان در حاشیه آئین اختتامیه این نمایشگاه اظهار داشت: در دو سال گذشته تلاش شده است که برنامه‌های فرهنگی در جنوب استان کرمان در حدی برگزار شود که در شان و شخصیت مردم این منطقه باشد که تاکنون چنین بوده است.

وی با بیان اینکه مردم باید مطالبات خود را از مسئولان را با جدیت دنبال کنند و حق مردم این منطقه برگزاری برنامه‌های‌خوب و در خور شان آنها است گفت: مردم برنامه‌ای می‌خواهند که فرهنگ و هنر خود در آن دیده شود و به فرهنگ عمومی‌ منطقه توجه شود که این اتفاق در حال انجام است.

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان عنوان کرد: تمام تلاش خود را بر این گذاشتیم که سال به سال بر رونق نمایشگاه کتاب جنوب کرمان افزوده شود تا جوابگوی مردم کتابخوان جنوب استان باشیم.

وی با بیان اینکه تمامی بن‌های نمایشگاه دو ساعت قبل از اختتامیه به پایان رسید، بیان کرد: این مهم نشان داد که کتاب در سبد کالای مردم شهرستان‌های جنوب کرمان وارد شده و این یک کار فرهنگی بزرگی است و پیش‌بینی می‌شود فروش نمایشگاه بیش از یک میلیارد بوده است.

برگزاری ۲۵ برنامه جنبی در نمایشگاه کتاب جنوب کرمان

سید‌علی بخارایی‌زاده مدیر ششمین نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان هم در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: بازدید از نمایشگاه رشد بیش از ۳۰ درصدی نسبت به سال قبل داشت و فروش کتاب نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و پیش‌بینی می‌شود برای سال‌های آینده رشد بهتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ ناشر از سراسر کشور حضور داشتند، عنوان کرد: در چهار کتاب فروشی در سطح شهرستان همزمان با نمایشگاه امکان فروش کتاب توسط بن کارت و با تخفیف ۲۰ درصد نمایشگاه به مردم خدمات ارائه می‌کنند.‌

مدیر ششمین نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان عنوان کرد: با سیاست‌گذاری‌های مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، امسال بیش از ۲۵ برنامه جنبی در این نمایشگاه پیش‌بینی شد که مهم‌ترین آن حضور قاری بین‌المللی قرآن حمید شاکرنژاد در برنامه شبی با قرآن بود که بسیار مورد استقبال مردم قرا گرفت.

وی اظهار داشت: امیدواریم در سال‌های آتی هم نمایشگاه کتاب در جنوب کرمان با مردمانی کتاب‌خوان برگزار شود و شاهد رشد فرهنگ کتاب‌خوانی در سطح کشور باشیم.

 

به گزارش لوار، در ششمین نمایشگاه کتاب جنوب کرمان، حضور کودکان و نوجوانان ستودنی بود

 

تصاویر: محمدرضا براهام