توسط: لوار ما
تاریخ: نوامبر 16, 2022 زمان انتشار: 12:57 ب.ظ کد خبر: 13440

اقدام انقلابی فرماندار جیرفت برای خودروهای دولتی

فرماندار جیرفت گفت: با مدیرانی که از خودرو‌های دولتی برای سفر و مسائل خانوادگی استفاده می‌کنند، برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، احمد بلندنظر در جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت گفت:بعضی از مدیران متاسفانه با خودرو‌های دولتی به ییلاقات خانوادگی می‌روند و به نیروی انتظامی اعلام کردم اگر چنین مواردی را دیدند در هر نقطه‌ای بودند آن‌ها را پیاده کنند و بدون تعارف هم می‌گویم باید برخورد شود.

وی افزود:ما نیاز به مدیرانی داریم که ۱۵ ساعت در ۲۴ ساعت کار کنند و باید ثابت کنیم این شایستگی را داریم، زیرا جوانان این توانمندی را دارند و اگر نمی‌توانیم اینگونه باشیم مسئولیت‌ها را واگذار کنیم، زیرا ساعات کاری مدیران حق الناس است.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه در شرایط کنونی مدیرانی دلسوز و جهادی می‌خواهیم و باید مدیران به نحوی تلاش کنند و طوری نباشد که به آن‌ها تذکر داده شود

وی گفت:مسئولان اجرایی شهرستان نباید منتظر بودجه باشند بلکه باید مطالبه گر باشند و بهترین لحظات زندگی ما باز کردن گره از کار مردم است و در جیرفت با اتحاد و همدلی که بین شورای تامین وجود دارد، مشکلات مرتفع می‌شود.

وی به مدیرانی که آخر هفته در حوزه کاری حضور ندارند، هشدار داد و افزود: اگر این مدیران نمی‌توانند در حوزه کاری شان باشند اعلام کنند تا از ظرفیت‌های متخصص و متعهدتر استفاده کنیم.