پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد:
توسط: لوار ما
تاریخ: اکتبر 11, 2017 زمان انتشار: 10:51 ق.ظ کد خبر: 648

افتتاح زایشگاههای جیرفت و کهنوج طی دو ماه آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جیرفت در بازدید از زایشگاه بیمارستان کاشانی جیرفت اظهار داشت: با توجه به اینکه بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت تنها بیمارستان تک تخصصی زنان در جنوب کرمان است، مراجعه کنندگان به آن نیز قابل توجه است و آمار موالید شش ماه نخست سالجاری این بیمارستان حدود ۵ هزار مورد است.


وی افزود: احداث زایشگاه جدید بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت با زیربنای یک هزارو ۴۰۰ متر مربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال انجام است که با بهره برداری آن گام مهمی در ارائه خدمات درمانی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برداشته میشود.
قاسم زاده با بیان اینکه در بازدید امروز بر تسریع روند اتمام زایشگاه بیمارستان کاشانی طی دو ماه آینده تأکید شد، عنوان داشت: در راستای ارتقای سطح خدمات در جنوب کرمان دو بلوک زایمانی بیمارستان امام خمینی جیرفت و زهکلوت رودبار در حال احداث است و زایشگاههای جیرفت و کهنوج هم پیشرفت بیش از ۹۰ درصد دارند.

وی با بیان اینکه بلوک زایمانی بیمارستان امام خمینی جیرفت بزرگترین پروژه عمرانی طرح تحول سلامت کشور است، که پیشرفت بیش از ۹۰ درصد دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شش متخصص زنان در بیمارستان کاشانی جیرفت فعالیت دارند که جذب متخصص بیشتر در دستور کار دانشگاه قرار دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه در اعتبار بخشی اردیبهشت ماه سالجاری بیمارستان کاشانی درجه یک اعلام شده است، گفت: در صورت جذب پزشک متخصص در رشته های ماژور بیمارستان های کهنوج، رودبار و منوجان در اولویت تخصیص پزشک قرار دارند.

گزارش از : امینه رزمی

تصاویر : امینه رزمی