مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان:
توسط: لوار ما
تاریخ: نوامبر 4, 2018 زمان انتشار: 2:36 ب.ظ کد خبر: 3987

استکبار جهانی دشمن فرهنگ اسلام است/ حضور پرشور مردم جیرفت در راهپیمایی ۱۳ آبان/ ۷۶ تصویر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان گفت:استکبار ستیزی فرهنگی است که ریشه در تمدن ایران اسلامی دارد.

به گزارش خبرنگار نشریه و پایگاه تحلیلی خبری لوار ما، حجت الاسلام عرب پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان در راهپیمایی ۱۳ آبان شهرستان جیرفت گفت:با این حرکت عظیم و دراین تجمع بزرگ مردم انزجار خود را از دشمن نشان دادند .

وی افزود:دو جریان حق و باطل همیشه در مقابل هم خواهند بود استکبار جهانی خصیصه هایی دارد روش استکبار براین جهت است که ملت ها را زیر سلطه خود بکشد.

حجت الاسلام عرب پور تصریح کرد:استکبار ستیزی فرهنگی است که ریشه در تمدن ایران اسلامی دارد استکبار خصیصه ای است که زور مردان در مقابل مستضعفان داشته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: ما باید مواظب باشیم که استکبارجهانی بر ما مسلط نشود استکبار جهانی دشمن فرهنگ اسلام است.

وی افزود: راه مقابله با دشمن ایستادگی و مقاومت است همان سیره انبیاء الهی، در مقابل زورگویان باید ایستاد.

حجت الاسلام عرب پور با بیان اینکه استکبار ستیزی یک سنت الهی است اظهار کرد:ترک سنت الهی استکبار ستیزی موجبات بدی را دنبال خواهد داشت.

وی گفت:شیوه های استکبار براین مبنا است که مردم را از صبر و بصیرت دور کنند این ملت پیرو انبیا و ولایت فقیه هستند و هرگز تسلیم دشمن نمی شوند.

حجت الاسلام عرب پور تصریح کرد:هدف دشمن ایجاد غفلت در بین مردم ایران است همه این تهاجمات برای این است که در بین ما اختلاف ایجاد کند مردم و مسئولان باید باشند دشمن دنبال انصراف مردم از سمت خودش است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان گفت:ملت ایران چهل سال است که روی پای خود ایستاده و دشمن نسل چهارم انقلاب را نشناخته است .

وی افزود:دشمن در حال شکست است از تدابیر ولایت فقیه و آرمان های انقلاب در مانده است در حال فروپاشی است یکی از راه های مبارزه با دشمن شناخت توطئه های دشمن و شناخت دشمن است.

وی افزود:وقتی کشوری که توطئه های دشمن را بشناسد یک کشور آماده است و ایران اسلامی برای مقابله با دشمن یک کشور آماده است و ما باید از مواضع خود مراقبت کنیم باید روز بروز آگاهی ها و فهم انقلابی خود را بالا ببریم تا جلوی نفوذ دشمن را بگیریم و شمن با نفود فرهنگی وارد می شود ما باید بر این مسئله واقف باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: ملت ما آرامش و آسایش روانی میخواهند و با پیروی از رهبر و ولایت فقیه به موفقیت می رسیم.

یاد آور می شود : راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان جیرفت باحضور پرشور مسئولان، مردم و دانش آموزان و دانشگاهیان از میدان شاهد به سمت چهار راه فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

همچنین در پایان این راهپیمایی، تریبون آزاد توسط بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت برگزار شد.
انتهای پیام/
مژگان سنجری ،خبرنگار نشریه و پایگاه تحلیلی خبری لوار ما

 

تصاویر: محمدرضا براهام