چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
توسط: لوار ما
تاریخ: اکتبر 11, 2017 زمان انتشار: 1:36 ب.ظ کد خبر: 686

ادامه طرح رویش دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در قالب اردوی یک روزه برگزار شد+ ۱۹ عکس

به گزارش لوار جنوب ،به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی در ادامه طرح رویش دانشجویان جدیدالورود اردوی یک روزه  ای دوشنبه ۱۷ مهرماه با حضور مسئولین دانشگاه ، دانشجویان و نمایندگان تشکل ها و کانون های فرهنگی  برگزار گردید.

 ادامه طرح رویش دانشجویان جدیدالور مهر ۹۶ در قالب اردوی یک روزه ای دوشنبه ۱۷ مهرماه با حضور مسئولین ، دانشجویان و نمایندگان تشکل ها و کانون های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در مجموعه باغ صبا عنبرآباد و بازدید از تپه های تاریخی کنارصندل و موزه باستان شناسی برگزار گردید.

این برنامه ابتدا با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز و سپس نعمت اله شفیعی معاون فرهنگی و دانشجویی ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به دانشجویان جدیدالورود و تبیین مقررات دانشجویی و انضباطی به معرفی تشکل ها و کانون های فعال فرهنگی ، انجمن های علمی پرداخت واز دانشجویان خواستند در کنار آموزش و تحصیل علم ، با حضور در برنامه های فرهنگی وفوق برنامه مشارکت داشته باشید.

وی بیان داشت : ورود به دانشگاه و کسب علم ودانش یک مرحله جدید در زندگی شما می باشد، لذا انتظار می رود قدر این دوران را بدانید و در درجه اول به کسب علم ودانش و سپس به تذهیب نفس و خودسازی بپردازید.

وی اظهار داشت : دوران دانشجویی یکی از طلایی ترین دوران زندگی است .

دیگر سخنرانان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ، دکتر کمالی معاون آموزشی و رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان بودند.

از دیگر برنامه های این اردوی یک روزه برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت زمان توسط مهندس حقیقت بود.

این اردوی یک روزه با برگزاری مسابقات ورزشی ، اهدای بسته فرهنگی ، بازدید از تپه های تاریخی کنار صندل و موزه باستان شناسی جیرفت به پایان رسید .