توسط: لوار ما
تاریخ: سپتامبر 30, 2018 زمان انتشار: 8:52 ق.ظ کد خبر: 3426

آئین تکریم و معارفه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت/ تصاویر +جزئیات

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:
هرگز سلامت را فدای سیاست نمیکنم/ استفاده از نیروهای متخصص و متدین برای ارتقای سلامت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، دکتر اصغر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ظهر دیروز در آیین تکریم و معارفه معاون بهداشتی این دانشگاه در جیرفت با اشاره به دستاوردهای قابل توجه طرح تحول سلامت در جنوب کرمان اظهار داشت: پروژه های بزرگی در سطح دانشگاه رو به اتمام هستند که با حضور وزیر محترم بهداشت به زودی به بهر برداری میرسند.
وی با اشاره به نتایج خوب سفر دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت به جنوب کرمان و نگاه ویژه ایشان به منطقه برای رفع کمبودها افزود: دولت اهتمام ویژه بر رفع کمبودهای بهداشتی و درمانی داشته و با اجرای طرح تحول سلامت هم اقدامات قابل توجهی را شاهد هستیم که ارائه این خدمات در حال توسعه است.
دکتر مکارم بیان داشت: اینکه امروز جزو دانشگاههای نسبتا موفق هستیم، ثمره تلاش همه همکاران دانشگاه به ویژه حوزه بهداشت بود که دلسوزانه خدمت کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه با خود عهد کرده ام که سلامت را فدای سیاست نکنم و هرگز هم این کار را نکرده ام گفت: برخی دنبال حاشیه هستند اما هدف ما استفاده از نابترین افراد متخصص، متدین و با اخلاص است تا ارائه خدمات به مردم منطقه را با تلاش و پشتکار نیروی بومی و ماندگار ارتقا دهیم.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:

دکتر نادر پورجمالی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ایین تکریم و معارفه معاون بهداشتی دانشگاه اظهار داشت: این مسئولیت را با دید ارجحیت منافع جمع بر منافع شخصی پذیرفتم که اگر در خدمت به مردم با این اعتقاد گام برداریم وضعیت کشور روز به روز بهتر خواهد شد.
وی با بیان اینکه بهره مندی همه مردم از بالاترین سطح خدمات بهداشتی در کشور نیازمند تلاش جمعی، خرد و دانش است، تصریح کرد: اصول کاری خود را بر چکیده تمام ایدئولوژیها یعنی انسانیت، عدالت، اخلاق و شرافت قرار داده ام و همه توان خود را برای خدمت به مردم منطقه به کار میبندم و این مهم جز با تلاش همکاران معاونت بهداشت محقق نخواهد شد.


دکتر مطهری:
توفیق خدمت به مردم جنوب کرمان افتخاری فراموش نشدنی ست
دکتر مسعود مطهری معاون بهداشتی سابق دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آیین اظهار داشت: زیرساختهای بهداشتی جنوب کرمان۹۰ درصد تکمیل هستند، در مدتی که در معاونت بهداشتی دانشگاه حضور داشتم ساختار بهورزی را بهبود بخشیدم.
وی با اشاره به حذف مالاریای فالسیپاروم در جنوب کرمان به عنوان یک اقدام جهانی افزود: مسئولان قبل از ما کار و تلاش کردند و ما هم این مسیر را ادامه دادیم و با لطف خداوند متعال و به لطف همکاران بهداشتی دستاوردهای معاونت بهداشتی دانشگاه در کشور از جایگاه خوبی برخوردار است.
دکتر مطهری تصریح کرد: همواره مشکلات مردم را مشکل خود دانسته ام و در کنار آنها بوده ام و هرگز برای کارهایی که انجام دادم، توقع تشکر نداشتم، خدمت به مردم جنوب کرمان افتخاری بود که نصیبم شد، و دستاوردهای حوزه بهداشت از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است.


دکتر حمزه نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در این ایین با اشاره به درسهای هشت سال دوران دفاع مقدس اظهار داشت: باید با اتکا بر توان داخلی و توکل بر خداوند متعال پاسدار استقلال و آزادی کشور که دشمن در صدد از بین بردن آن است، باشیم.
وی با بیان اینکه وظیفه مسئولان است که عبور از شرایط موجود با کمترین بها برای ما باشد که این عزم ملی را می طلبد، افزود: عزت و شأن ملت ما در گرو جهاد و شهادت است که مانع طمع دشمن بر میهن اسلامی است و امروز ملتی سربلند و عزتمند هستیم.
دکتر حمزه تصریح کرد: یکی دیگر از درسهای دوران دفاع مقدس این است که در این دوران به جوانان تکیه کردیم و آنها هم کشور را سرافراز کردند امروز هم مسئولان باید امور را به جوانان بسپارند تا مشکلات را پشت سر بگذاریم.
نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر امور جامعه به فرد مسئولیت پذیر سپرده شود دستاوردهای زیادی برای جامعه خواهد داشت چرا که در قبال مسئولیت خود پاسخگوست، بخش عمده مشکلات اقتصادی و اجتماعی امروز جامعه ما به این برمیگردد که مسئولیت پذیری اجتماعی ما کم شده است.

 

تصاویر: محمدرضا براهام